Kanoottiliiton kevätkokous järjestetään Olympiastadionilla la 20.4.2013 klo 12-15

Julkaisupäivämäärä: Apr 03, 2013 2:55:17 PM

Kanoottiliitto kutsuu jäsenseuransa yhdistyksen kevätkokoukseen päättämään toimintakertomuksesta, tilinpäätöksestä 2012 ja vuoden 2013 talousarvioista.

SKaL:n vuoden 2012 tilinpäätökseen liittyy kysymyksiä, joihin emme tule saamaan vastauksia ajoissa sääntömääräistä kevätkokousta varten. Hallitus tekee parhaansa, jotta saamme tilinpäätöksen sellaiseen muotoon, että epäkohdat voidaan täsmentää tai korjata ja että hallitus voi sen hyväksyä tai tuoda liittokokouksen arvioitavaksi.

Kokouksen asiakirjat liitetään tämän kutsun liitteeksi. Osa dokumenteista valmistuu vasta kokousta edeltävällä viikolla.

Ole hyvä huolehdi jäsenseurasi kokousedustajien ilmoittautumisesta tarjoilujen takia tällä ilmoittautumislomakkeella.