Syyskokousraportti

Julkaisupäivämäärä: Dec 12, 2015 9:51:0 PM

Kanoottiliiton syyskokous hyväksyi 12.12.2015 yksimielisin päätöksin talous- ja toimintasuunnitelman vuodelle 2016. Kokous hyväksyi toisen kerran peräkkäin muuttamattomana hallituksen esityksen liiton uusiksi säännöiksi ja koska sääntöesitys on ennakkotarkastettu, niin uudet säännöt astuivat voimaan jo kokouksen aikana. Sääntömuutos keventää merkittävästi liiton hallintorakenteita.

Liiton uuteen hallitukseen kuuluvat Risto Fagerholm (pj) ja jäsenet Kristina Honkanen, Björn Söderström, Jöns Aschan sekä Heikki Ritvos.

Kokous äänesti Vanajaveden Vesikoiden tekemästä aloitteesta käynnistää toimet liiton lakkauttamiseksi välittömästi. Aloite sai taakseen 21 ääntä ja sitä vastusti 12 ääntä, minkä vuoksi määräenemmistöä ei saatu aloitteen taakse ja aloite ei johda siten toimenpiteisiin.