Seuratuki 2016

Julkaisupäivämäärä: Jan 19, 2016 1:34:53 PM

Kanoottiliiton syyskokous on vahvistanut alkaneen vuoden budjettiin enintään 30.000 euron määräisen avustuserän käytettäväksi Melontaurheilun kehittämisrahaston sääntöjen mukaiseen toimintaan.  Rahaston säännöt ovat tämän ilmoituksen liitteenä.

Kehittämisrahastosta myönnetään vuosina 2015 – 2017 avustuksia sellaisiin jäsenseurojen hankkeisiin, joilla uskotaan olevan vaikutusta melonnan uudistamiseen ja kehittämiseen valtakunnallisen kiinnostavuuden näkökulmasta. Avustettavien hankkeiden tulee olla avustuksen maksamisen jälkeen liiton muiden jäsenseurojen monistettavissa.

Kanoottiliitto arvostaa erityisesti seurojen yhteishankkeita ja muita sellaisia hankkeita, joihin seura on saanut liitettyä mukaan yhteistyökumppanin – sellaisia voivat olla erilaiset järjestöt, kunnat ja melontaan liittyvät yritykset.