Kutsu Kanoottiliiton kevätkokoukseen 27.4.2014

Julkaisupäivämäärä: Apr 12, 2014 4:10:5 PM

Tervetuloa Suomen Kanoottiliiton kevätkokoukseen sunnuntaina 27.4.2014 klo 13:00. Kokouksessa päätetään merkittävistä asioista, joten varmistattehan osallistumisenne kokoukseen. Esityslistalla on sääntömääräisten asioiden lisäksi käsiteltävänä mm. liiton lakkauttamisesta päättäminen.

Varmistattehan myös ennen kokoukseen osallistumista, että olette hoitaneet jäsenmaksunne. Vuoden 2014 jäsenmaksut lähetetään aivan näinä päivinä ja ne seurat, joilla on maksamatta vuoden 2013 jäsenmaksut, tulevat saamaan muistutuksen sekä maksuohjeet tämänkin osalta. Jos maksatte "viime tingassa", niin ottakaa varmuuden vuoksi tosite mukaan kokoukseen.

Pyydämme ilmoittautumaan kokoukseen, jotta osaamme varautua kahvitarjoiluiden suhteen. Kokoukseen ilmoittautuminen tapahtuu helposti linkin kautta http://tinyurl.com/SKaL-Osallistumisilmoitus

Liitteenä valtakirja kokoukseen, sen käyttöön liittyen ote liiton säännöistä: "Seuran äänioikeutetun edustajan pitää olla edustamansa seuran jäsen ja tehtävään valtuutettu

eikä sama henkilö kokouksessa saa edustaa kuin yhtä seuraa."

Liiton sivuilla tullaan julkaisemaan kokousmateriaalia 19.4.2014 mennessä

Mukavaa viikonloppua Kanoottiliiton hallituksen puolesta toivottaen

Antti Paavilainen

sihteeri, Suomen Kanoottiliitto ry